Wednesday 14 December 2011

12122011

12 December....

merupakan tarikh ulangtahun pernikahan dan perkahwinan aku ngn en.suami...=) syukur Alhamdulillah...kami bersatu baru je 2 thn...tambah lagi best dan sangat bermakna dengan kehadiran pengarang jantung kami...our lovely ChAchA..=)

so tahun ni..kiteorg xsemapt pun nk celebrate bagai2...sebab aku keje...en suami syok le..kebetulan hari tu besday sultan selangor jatuh hari ahad n ganti cuti hari isnin...tapi....hehehehe....sbb kedengkian yang tidak dapat dibendung lagi,aku pun mohon amik halfday hari tu..hihihihihi...ingt saje je nk lepak2 duk umah....pastu tibe2 teringat pulak kt OMBAK RINDU....ape lagi..terus message en.suami..saje je pancing2 try ajak tgk wayang sementara Chacha kt umah pengasuh lagi...hehehe...

tibe2 en.suami call..die kate blkla cpt klu nk tgk..hehehee..hepi giler aku...
yela..aku mmg suke sgt novel tuh..so,mmg nk sgt2 tgk movie tuh....!
tp bile smpai je nk g beli tiket,penuh pulak dah manusia..aisehhhh...org2 yg keje kt selangor ni sibuk betulla dtg nk tgk wayang kt sini....OMBAK RINDU je die bkk 3 bilik..tp 3 - 3 bili kseme dh "selling faster"!

aku dh risau ni..jgnla smpai turn aku dh tkr jadik :sold out" pulak...tp syukurla..sampai je turn aku,adik tu kate ade lagi..tp semua seat baik punye...seme betul2 depan skrin...aisehhhhh....!depan sekali pn depanla..janji aku dapat tgk gak hari tu....sebab lepas2 ni klu dating berdua je mmg payahla......yela..xknla nk tggal pulak si kecik tu...ciaannla anak mama tu..kn cayang kn..kn..kn...(lagipun en.suami aku bkn blh klu tggl ank kesygn die tu wlupun kejap)

emm...kangla sambung story blk ye...daaaa

2 comments:

  1. ain,den kempunan nk tgk wayang Ombak Rindu ngan Twilight..mmg ssh sb ank2 kecik lg,xleh nk hangkut..suamiku jua spt suamimu,x ingin tinggalkan ank2 die wpun skjap..sob sob..

    ReplyDelete
  2. HEHEHE..SAMELA...PAS ABIS TGK WAYANG,TRS AJAK BLK..TERINGT KT ANK DIE..HUHUHUU

    ReplyDelete