Sunday 13 November 2011

hati seorang IBU..

Kadang-kadang aku gagal kawal dari menitiskan air mata depan anakku...seolah-olah memahami gelodak hati mama,arissa akan merenung dan terdiam sambil memegang muka mama seolah2 memujuk mama dr tangisan..mungkin nalurinya mengerti perasaan mama..dalam hati aku sarat dengan pelbagai rasa..tapi aku tak boleh nk tunjuk depan orang lain walaupun dpn family n suami sendiri..makin hari tgk keadaan anak yg semakin pucat,hanya Allah yg Tahu betapa hati aku xtenteram..setiap teguran org lain tentang keadaan anak membuatkan jantung aku seolah-olah dicucuk jarum.....aku seboleh2nya menafikan hakikat sebenar untuk mententeramkan diri sendiri.....kerana aku SANGAT TAKUT.......

TUHANKU..berilah aku kekuatan..pulihkanlah kesihatan anakku YaAllah...kadang-kadang aku terpikir..kenapa aku saje yang perlu lalui semua ni?kenapa semua ni terjadi pada anakku?aku sanggup bertukar nyawa dengan anakku andai segalanya semudah yang difikirkan...aku xsanggup tengok anak aku menanggung derita ini seumur hidupnya..YaAllah..kurangkanlah kesakitannya....pindahkan segala sakitnya kepada ku,..aku rela demi melihat sebuah senyumannya......

1 comment:

  1. sabar Ain..Allah bersama dgn hambanya yg kuat..will pray for her..amin..

    ReplyDelete