Wednesday 17 August 2011

YA TUHANKU..

18 Ogos 2011..

Pagi tadi aku bawak Arissa check up macam biasa..tp mlm td, Arissa demam..=( panas sgt badan die..walaupun demam,ChA baik je..xmerengek2 pun..janji mama mesti ade kt die...


1212 pm...

Nurse dari hospital call aku...aku takut tiap kali telepon aku berbunyi......Ya Allah..kuatkanlah semangatku...tp ape yg paling aku takutkan,itulah yang terpaksa aku lalui...=(

nurse cakap result darah ChA rendah...terasa macam nk pecah jantung aku..dari 9 (bln lps) turun ke 6..Ya Allah anakku....maksudnye, chA mmg kne buat blood transfussion..

memandangkan Arissa demam,doktor kate ChA kena masuk darah Isnin ni...
Aku xsanggup tgk ChA nangis lagi...


Ya Allah....kuatkanla semangat aku untuk aku hadapi semua ni...
Ya Allah..aku xkan putus berharap adanya sinar baru untuk masa depan anakku, ARISSA HANANIA..

No comments:

Post a Comment