Monday 15 August 2011

~ abah..~

15 Ogos 1950

hari ni hari jadi abah aku...61 thn da umur abah aku...sebenarnya,tiap-tiap tahun pun aku xpernah sekalipun lupa tarikh2 lahir setiap ahli keluarga aku..apetah lagi birthday mak ngn abah...[bithdAy akak-akak n adik aku,aku taip message je..so,xpayahla nk wish directly..hihihi..mak ngn abah aku bkn reti main message,tu yg buat aku gelabah je nk wish tu...]

tapi.....

aku pun xtau kenapa aku "malu" nk ucap sebaris ayat "hepi birthay or selamat hari lahir" pada mak & abah aku... =( [walaupun tiap2 thn aku akan call n borak lame2 ngn diorang,hanya mampu wish mereka dlm hati n doa je..]senget betul aku ni,kn?..huhuhu...

tahun ni,aku xmau lagi jadik mcm selalu...petang tadi,aku nekad nk call n wish birthday kat abah...."abah..orang nk wish ni..slamat hari lahir kt abah..abah dah 61 tahun..org harap abah sihat2 slu & murahlah rezeki abah nk ke Mekah.."(tetibe aku jadik mcm nk nangis..sebakk....)dapat aku dengar nada suara en.abah yang gembira..[sebenarnya en.abah memang xpenAH ingat pun birthday die sendiri].

"abah..orang sayang abah sangat2..." aku xtau bila pulak la aku boleh luahkan sendiri kate2 cmni kat abah...kenapala aku ni segan xbertempat...memang senget betul..huhuhu

ala...nk taruk gambar abah..tp xde lak kt laptop en.suami ni...gmabar byk kt laptop aku...malas pulak nk bkk laptop aku...so,esok jela aku sambung ye...

No comments:

Post a Comment